از اواسط اسفند ماه لبتاب دچار مشکل شده و به صورت بی سیم به مودم وصل نمیشه. از سه شنبه حتی با کابل هم وصل نمیشد. خلاصه رفتم خونه مامانم که از اینترنت اونجا استفاده کنم.
پنجشنبه که حضرت آقا اومد، گفت لبتاب رو بیار ببینم مشکل چیه. تا روشن کرد خود به خود و بدون کابل وصل شد. دوتایی کلی خندیدیم و گفت دست سید برکت داره!
امروز صبح که لبتاب رو روشن کردم دیدم دوباره مشکل برگشته و با کابل هم وصل نمیشه. واقعا چرا؟
اتاقی از آنِ خود...
ما را در سایت اتاقی از آنِ خود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:17